Friday, September 22, 2017

Gdzie kupić alternatywne ciuchy? Na ciuchach.

Często mnie pytacie gdzie kupować aalternatywne ubrania. Zagramanica droga, aliexpress długo idzie. Ja większość moich codziennych ubrań mam po prostu z lumpeksu. Można upolować totalne perełki za śmieszne pieniądze ;)

Spódniczka - secondhand, bluzka - Miyaka-biżu, creepersy - vinted


Bluzka - secondhand, szorty - secondhand, podarte rajstopy przeze mnie, buty Demonia Slush

Szorty - secondhand, podarte rajstopy, buty Demonia Slush

bluzka - secondhand, harness - handmade, spódniczka - secondhand, creepersy - vinted

bluzka - secondhand, narzuta - secondhand, leginsy od Askasu

spódniczka - secondhand, creepersy - vinted

bluzka - secondhand, narzuta - secondhand, leginsy - Askasu, creepersy - vinted

Wcale nie dlatego się przeprowadziłam z Bielan. Absolutnie :v

Oczywiście wyjście z domu z Mimi skutkowało falą nieprzewidzianych zdarzeń. Nie wyszłyśmy nawet z budynku, a Mimi już zaczęła piszczeć na widok pieseła. To TEN pieseł. Wiecie, ten WOW. Właścicielka była nieco zdezorientowana, ale wyjaśniłam, że "ona tak zawsze", na co skinęła głową.

Tak to się żyje na tej wsi.

6 comments:

  1. Świetne te ciuszki :)) Taki cardigan by mi się przydał <333 Pozdrawiam i zapraszam na:
    darkmysteriousbunny.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetne stylizacje i ciuszki *^*
    Muszę się nauczyć lepiej szukać po lumpeksach :P Chociaż co prawda mam z nich większość spódniczek ^^
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ciuchy wyglądają rewelacyjnie :)

    ReplyDelete
  4. Ciemnymi wieczorami chciałem być mocno widoczny na drodze, więc wybrałem kurtkę Epsylon od InTrend i już nikt nie mnie pomija wzrokiem.

    ReplyDelete
  5. Na co Wy zwracacie największą uwagę podczas zakupu odzieży lub produktów do domu? Jeżeli szukacie sklepu internetowego z produktami związanymi z domem, modą, odzieżą lub beauty, to polecam Wam sprawdzić ofertę na stronie - https://www.pakamera.pl .

    ReplyDelete