Monday, June 5, 2017

Pokaz Altergroup na Comic Con i Pyrkon 2017

Wiem, że wszyscy na to czekacie :v
W ostatnim czasie razem z Altergroup zaliczyliśmy dwa pokazy mody na konwentach Pyrkon i Comic Con. Jestem bezpośrednio po Comic Conie, więc mogę się pochwalić jak zajebiście nam wyszło, w końcu który pokaz mody w Polsce ma support Dawida Kwiatkowskiego? :v Chciałam pójść pod scenę, żeby poskakać i popiszczeć, ale niestety nie można było się dopchać przez piszczące dziewczynki. Że też żadna nie rzuciła stanikiem na scenę... Oh wait. :v

O północy - na 9 godzin przed próbą dostałam wiadomość od Askasu, że mam ogolić nogi, bo idę w jej pokazie. Ogoliłam, poszłam :v
Modelka: Sariel Stylizacja: Askasu Foto: Lurker's Photo Corner



Modelka: Sariel, Stylizacja: Askasu, Foto: Sylwia Bajera
A teraz foteczki z Sariel Moon. Mniej lub bardziej widać moją inspirację. Skąd się wzięła? Jakieś dwa miesiące przed Pyrkonem wybrałam się na dziarę do Astrid. Spory kawałek udka został pomazany, więc przez tydzień z ładnym hakiem byłam uziemiona. Z braku zajęcia zaczęłam oglądać Sailor Moon. Wtedy zrozumiałam i rzuciłam się na maszynę do szycia :D Cała kolekcja została uszyta w ciągu 3 tygodni przed Pyrkonem. Podobieństwo miejscami jest niewielkie, ale będę jeszcze nad tym pracować, nie odpuszczę :) Skupiałam się na tym, żeby modelki miały na sobie kolory charakterystyczne dla konkretnych czarodziejek i ich fryzury. Nadal, to takie złe i rozebrane czarodziejki :D

Modelka: Silverrr, stylizacja: Lady Sariel, foto: WikingArt

Modelka: Revena, stylizacja: Lady Sariel, foto: WikingArt

Modelka: Nastia, stylizacja: Lady Sariel, foto: WikingArt

Modelka: Satsu Mad, stylizacja: Lady Sariel, foto: WikingArt

Modelka: Rita Ramirez, stylizacja: Lady Sariel, foto: WikingArt

Modelka: Sariel, stylizacja: Lady Sariel, foto: WikingArt

Modelka: Blue Astrid, stylizacja: Lady Sariel, foto: WikingArt

Modelka: Blue Astrid, stylizacja: Lady Sariel, foto: WikingArt
Modelka: Donatsu no hime, stylizacja: Lady Sariel, foto: Sylwia Bajera

Modelka: Vaire, stylizacja: Lady Sariel, foto: Sylwia Bajera

Modelka: Nastia, stylizacja: Lady Sariel, foto: Aneta Pawska

Modelka: Satsu Mad, stylizacja: Lady Sariel, foto: Aneta Pawska

Modelka: Blue Astrid, stylizacja: Lady Sariel, foto: Lurker's Photo Corner

Modelka: Saori, stylizacja: Lady Sariel, foto: Lurker's Photo Corner

Modelka: Julia, stylizacja: Lady Sariel, foto: Lurker's Photo Corner

Modelka: Donatsu no hime, stylizacja: Lady Sariel, foto: Lurker's Photo Corner

Modelka: Sumi Mizuno, stylizacja: Lady Sariel, foto: Lurker's Photo Corner

Modelka: Lene Outinen, stylizacja: Lady Sariel, foto: Lurker's Photo Corner

Modelka: Santa Evita, stylizacja: Lady Sariel, foto: Lurker's Photo Corner
Modelki: Blue Astrid, Saori, Santa Evita, Sumi Mizuno, Julia, Vaire, stylizacja: Lady Sariel, foto: Piotr Pro Photo
Nawet przysiadów nie umiem robić :v Foto: Sylwia Bajera
Gratis spontaniczne foteczki od Wikinga!

Modelki: Revena i Blue Astrid, stylizacja: Lady Sariel, foto: WikingArt

Modelki: Revena i Blue Astrid, stylizacja: Lady Sariel, foto: WikingArt

Modelki: Revena, Nastia i Blue Astrid, stylizacja: Lady Sariel, foto: WikingArt

   
Modelki: Revena, Nastia i Blue Astrid, stylizacja: Lady Sariel, foto: WikingArt   
Na koniec film z pokazu na Pyrkonie. Jak wrażenia? :3

 



No comments:

Post a Comment