Monday, September 26, 2011

Casual Lolita i ciastooo

Witajcie ;) Dzisiaj chciałam zaprezentować Wam zestaw stworzony tylko z rzeczy, które kupiłam w sklepach. Uważam, że efekt przyjemny dla oka i dobrze się w tym stroju czułam ;) Szkoda tylko, że nie zauważyłam wcześniej, że halka mi opadła... no cóż, wybaczcie;p

sukienka - atmosphere - sh
bluzka - zara
buty - ccc
spinka - new yorker
torebka - sh + handmade
koraliki - bazar
na koniec ciasto, które zrobiłam po obiedzie^^ smakuje lepiej niż wygląda :D
do jutra! ^_____^

3 comments:

  1. Ale masz fajną szafke tą ze szkłami, przydałaby mi się na rzeczy xD
    Co w niej trzymasz ? :)

    ReplyDelete
  2. Też zakupiłam ostatnio spódniczkę z wisienkami, dziś przyszła i chyba się w niej gdzieś wybiorę ;)

    ReplyDelete
  3. Thanks a bunch for sharing this with all people you actually know what you are talking approximately!
    Bookmarked. Please additionally discuss with my
    web site =). We may have a link exchange arrangement among us

    My page Huntington Beach credit union

    ReplyDelete