Thursday, April 26, 2012

EGLowe cudeńka

Wszędzie już się chwaliłam, więc tutaj też się pochwalę moimi cudeńkami, które właśnie odebrałam ;)

1. zadziwiająco dobrej jakości replika Mary Magdalene - na zdjęciu razem z underskirtem z bodyline


2. bolerko z Metamorphose i koszula z 69th Department. Muszę przyznać, że obie rzeczy są bardzo dobrej jakości :)


3. hendmejdowa kiecusia - nie ma wykończonych brzegów, rękawków ani suwaka, więc do poprawki, ale jest urocza <3


4. Angelic Garden od Angelic Pretty <3 krótka recenzja tutaj


jestem bardzo zadowolona ze wszystkich rzeczy <3


ps. nie mogę pisać komentarzy, nie mam pojęcia dlaczego tak jest ><'

9 comments:

  1. Wow, przepiękne rzeczy. Strasznie zazdroszczę takich perełek w szafie ;)

    ReplyDelete
  2. Amazing blog, would you mind take a look at mine and maybe follow if you like it ? i follow everyone back!

    http://modelsontherunway.blogspot.pt/

    and please if you can like my blog on the facebook: https://www.facebook.com/ModelsontheRunway would mean a lot to me !!

    ReplyDelete
  3. Pierwsza sukienka prześliczna. Strasznie lubię stroje lolit, ale w praktyce są trudne do noszenia, bo dosyć infantylne.

    ReplyDelete
  4. jeśli je dobrze zaaranżować, to wcale nie muszą być infantylne...zresztą, niech sobie nawet i są :D

    piękna kieca na pierwszym, bardzo klasyczna i nawet na zdjęciu widać, że jakościowo jest niezła ;)

    ReplyDelete
  5. pierwsza piekna :)

    Zapraszam do mnie na KONKURS->http://www.chearing-destiny.blogspot.com/2012/05/konkurs.html

    ReplyDelete
  6. bardzo podoba mi się czarna koszula. jest mega urocza! to jest jakiś taobaowy sklep czy jakiś inny? bo nie znam jakoś chyba... a koniecznie ją chcę!

    ReplyDelete